sobota, 9 kwietnia 2011

Revlon Sunshine Sparkle

Dziś testuje lakier Revlon z kolekcji wiosennej, juz od dawna był na mojej wish liście i kiedy zobaczyłam go w Douglasie wiedziałam, że będzie mój :)





+ piękny pastelowy kolor
+ dość długo się trzyma i w miarę szybko wysycha 

I to niestety koniec plusów.

- smuży,
- trzeba nałożyć aż 4(!) warstwy aby uzyskać ładny kolor, po pierwszej warstwie byłam przerażona,
- cena (ok. 20 zł)
- trudny do ogarnięcia pędzelek, zbyt wąski i za długi,


4/10
Tylko kolorem przekonuje do siebie, początkującym lakieromaniaczkom (takim jak ja) będzie trudno idealnie pomalować nim paznokcie (w związku z czym za wszystkie mankamenty przepraszam). Uważam, że w tej cenie można znaleźć lepszy szczególnie, że teraz wszystkie marki oferują pastele.


I jeszcze zapowiedź jakich lakierowych pozycji możecie spodziewać się w najbliższych notkach :) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz