piątek, 8 lipca 2011

Pędzle do pudru - Everyday Minerals

Czyli post z cyklu, dlaczego warto inwestować w dobre pędzle ?
Na początek pokaże Wam moje dwuletnie pędzle EDM:


Mam Flat Topa i Long Handled Kabuki.
Kupiłam je wraz z pierwszymi minerałami i pokochałam wieczną miłością. Od dwóch lat są niezmienne i nie wypadł z nich ani jeden włosek. Z tego co słyszałam zdarzały się dziewczynom odpadnięcia rączki czy inne przykre sprawy, ale są to tylko wyjątki potwierdzające regułę.
Pędzle kosztują ok 35 zł, kiedyś kosztowały mniej, bo kiedyś można było zamawiać bezpośrednio ze strony producenta, a nie polskiego dystrybutora. Ale mimo to inwestycja zwraca się w ciągu tygodnia w postaci uśmiechu na naszej twarzy, podczas wykonywania makijażu :D



Włosie jest mięciutkie i zbite. Nic mnie podrażnia, nic nie szczypie i nic nie drapie. Bardzo łatwo się nimi maluje (ja bardziej lubie flat topa). Makijaż mineralny zajmuje mi nie więcej niż 10 min, mimo że kiedyś użycie pędzli wydawało mi się niewykonalne z moimi zdolnościami manualnymi :)
Flat top daje o wiele większe krycie niż kabuki, dlatego jest przeze mnie używany dużo częściej.
Oba pędzle zasługują na KWC i ocenę 10/10. Jest to absolutny must have każdej kobiety :)

10 komentarzy:

  1. Kocham long handled kabuki EDM :) Używam chyba już trzy lata i pędzel jest w idealnym stanie! Nie wypadł mi żaden włosek. Wciąż jest tak samo miękki i przyjemny w użyciu. Dla mnie bez niego makijaż nie istnieje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam o nich takie samo zdanie, moje ulubione pędzle to właśnie te EDM:) A również mam je ok. 2-2,5 roku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pędzle edm są świetne, dzięki nim zrozumiałam, jakiej miękkości powinnam i mogę oczekiwać. W sekundę wszystkie starsze drogeryjne pędzle poszły w odstawkę. Ale to było parę lat temu, z biegiem czasu znalazłam pędzle blusche, które pasują mi jeszcze bardziej, zwłaszcza flat top :) Mają trochę inne włosie, równie miękkie, ale bardziej elastyczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cammie - musze sprobowac innych firm ale caly czas jestem wierna edm, dzieki ktorym zaczelam interesowac sie mineralami:)
    musze wpisac na wish liste blusche, chociaz nie lubie ich minerałów.

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę się nauczyć wykonywać makijaże mineralne. Ogólnie obsługiwać się niektórymi kosmetykami :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie edm nie przekonało:) Pozostałam wierna Pixie Cosmetics:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pixie mam korektory - niedlugo recenzje :)

    A maja tez pedzle? w ogole to funkcjonuja gdzies indziej niz allegro?

    OdpowiedzUsuń
  8. ach, moze kiedys sobie na nie pozwole ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. alek, niestety tylko allegro;/ Z pędzli mają kabuki i FT tylko, choć kiedyś właścicielka Pixie pisała, że mają wprowadzić jakieś nowości, ale jak dotąd cisza.

    OdpowiedzUsuń
  10. Już dawno postanowiłam, że jak się będę wkręcać w minerały, to postawię na te pędzle :)

    OdpowiedzUsuń