wtorek, 24 maja 2011

Urtekram - szampon różany

 Jak widzicie troche zaniedbałam bloga ale to z powodu dużej ilości pracy na uczelni, niestety zbliża się sesja więc aż do lipca będę żyć na innej planecie ;)

 
A  dziś recenzja różanego szamponu do włosów, oczywiście naturalnego :)
Jest on polecany do każdego rodzaju włosów (wg producenta)


Skład INCI: Aqua, Aloe Barbadensis Gel*, Cocamidopropyl Betaine, Coco-Glucoside, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Levulinic Acid, Sodium Cocoyl Glutamate, p-Anisic Acid, Rosa Damascena Extract*, Sodium Citrate, Pelargonium Graveolens Oil* (Aroma*), Citral**, Citronellol**, Linalool**, Geraniol**, Limonene**.

Od tego szamponu oczekiwałam wiele, jak się okazało chyba zbyt wiele. Pierwsze dwa użycia to było wielkie WOW. Spodziewałam się mega kołtuna na głowie i 0 piany. Okazało się ze rozczesać włosy mogłam bez problemu, a piany było więcej niż przy każdym innym szamponie. Włosy w trakcie mycia aż piszczą z czystości
i są po nim mięciutkie, ładnie sie układają. Już przymierzałam się do zakupu większej butli kiedy nagle obudziłam się rano z tłustymi włosami :( Szampon ostro obciążył mi włosy u nasady, tak że zaczęły przetłuszczać się po kliku godzinach od umycia. Dlatego odejmuje mu baardzo dużo punktów za to i polecam osobom z suchą skórą głowy. 
Ja zaufam jeszcze raz tej firmie i kupie szampon dla włosów przetłuszczających się. 
Szampon jest drogi ponieważ kosztuje 25 zł za 250 ml. Ale naprawdę polecam wypróbować ten lub inne tej firmy :) 

Ogólnie daje 4/10 - piękny efekt ale włosy normalne przetłuszcza zbyt szybko. 



Mam dal was jeszcze ankietę z boku strony. Mam kilka nowości które aktualnie testuje więc głosujcie od czego zacząć :) 

A jutro zobaczycie efekt przedłużania rzęs (mam nadzieje że wyjdzie OK - trzymajcie kciuki)



5 komentarzy:

  1. szkoda, że przetłuszcza

    OdpowiedzUsuń
  2. no szkoda :( musialam wrócić do head&shoulders.
    Ale następnym razem wezme ten do przetłuszczajacych się i mam nadzieje ze da taki sam efekt jak ten ale bez przetłuszczania :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdzie można dostać ten szampon?

    OdpowiedzUsuń
  4. szampon można dostać obawiam sie tylko w sklepach internetowych a dokładniej tutaj: http://www.greenline-sklep.pl/p/56/224/szampon-rozany-250-ml-do-kazdego-rodzaju-wlosow-szampony-pielegnacja-wlosow.html :)

    OdpowiedzUsuń
  5. CZekam na recenzję tego do wlosów przetłuszczających się, jak już go oczywiście będziesz mieć.:)

    OdpowiedzUsuń