piątek, 9 września 2011

Synesis - maska miętowa z ziemią leczniczą.

Jednym z produktów które otrzymałam do testów jest maska miętowa firmy Synesis.

Jest to maska która zawiera 10 składników aktywnych m.in. olejek miętowy, zieloną ziemię leczniczą (Grüne Heilerde), olej winogronowy, aloes, korę białej wierzby, olejek z jojoby, mech islandzki, witaminę E oraz babkę lancetowatą i olejek z pestek brzoskwini. Ma za zadanie odżywić, łagodzić, koić i liftingować. Dużo prawda?
Za 50 ml zapłacimy 74 zł w sklepie internetowym Synesis.
Maska jest zamknięta w dość ciężkim słoiczku ale można bez problemu zużyć ją do końca. Ma konsystencje bardzo kremową i nie zasycha całkowicie na twarzy.




INCI : aqua, loess, aloe barbadensis, vitis vinifera seed oil, simmondsia chinensis oil, glycerin, polyglyceryl-3 stearate, alcohol, plantago lanceolata extract, salix alba bark extract, cetraria islandica extract, sodium stearoyl lactylate, stearic acid, lactic acid, tocopherol, prunus armeniaca kernel oil, parfum (limonene, linalool),mentha piperita oil        

Plusy:
+bardzo przyjemny i orzeźwiający zapach. Czuć mięte na twarzy :)
+nie powoduje ściągnięcia skóry
+po regularnym stosowaniu maski skóra jest nawilżona, gładka i wyraźnie odżywiona
+łągodna dla skóry, nie zauważyłam niepokojących czerwoności ani podrażnień
+nie powoduje (u mnie) wysypu pryszczy :)
+wydajna
+produkty Synesis nie są testowane na zwierzętach, nie zawierają konserwantów i syntetycznych dodatków.

Minusy:
-cena, za wysoka.
-nie zauważyłam mniejszej ilości wydzielanego sebum jak u innych testujących ten produkt - można rzecz że wręcz przeciwnie

Moja ocena to 9/10. Maseczka jest bardzo przyjemna, szczególnie na upalne dni. Orzeźwia i chłodzi. Bardzo lubię tego typu kosmetyki i szukałam właśnie takiej maski miętowej. Dodatkowo na + że kosmetyki firmy Synesis jak również i ta maska są produkowane z naturalnych składników. Zainteresowałam się kosmetykami tej firmy i na pewno jeszcze nie jeden raz zagoszczą na blogu.

9 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawi mnie ta maska miętowa, widzę już ją na którymś blogu. Szkoda, że jest taka droga.
    A widoki bajeczne. :)



    przy okazji zapraszam na moje rozdanie:

    http://my-love-cosmetics.blogspot.com/2011/09/moje-pierwsze-rozdanie.html

    :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też czytałam o tej masce kilka razy, cena jest dość wysoka, ale jeśli działa to warto :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udanych wakacji zatem. :)
    A w produktach Synesis póki co odstrasza mnie cena. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. tez kiedys musze jej spróbowac:) probowałam juz glinki i kremu z kwasami aha (recenzje na mojej stronie)

    OdpowiedzUsuń
  5. byłam bardzo zadowolona z tej maseczki, ale cena faktycznie jest wysoka. można znaleźć tak samo skuteczne produkty po bardziej atrakcyjnych cenach. Zapraszam na swoje aukcje- japońskie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  6. Every stick has two ends
    I appreciate you taking the time to create this post. It has long been extremely helpful to me in fact. Appreciate it.
    jeux de ninja

    OdpowiedzUsuń